Gegevens:

Categorie:
Autobiografisch
Geplaatst:
26 september 2015, om 18:24 uur
Bekeken:
306 keer
Aantal reacties:
0
Aantal downloads:
188 [ download ]

Score: 0

(0 stemmen)

Log-in om ook uw mening te geven!




Share |

""Elke echte man wil een hete covergirl zijn"(deel 2) "


"Elke echte man wil een hete covergirl zijn"(deel 2)  

Nadat hij in een compromitterende situatie met een oudere man in de portiek van het ouderlijk huis was betrapt waarbij zij beiden hun pantalon en slipjes op hun hielen hadden hangen, besloot Barry naar Londen te verhuizen.
Daar sloot hij vriendschap met Pollywop, geboren als Ronnie van de Ronnies. Voor het eerst gecon fronteerd met het verschijnsel transsexualiteit begreep Barry voor het eerst waar om zijn homo sekjuwelen ervaringen zo weinig bevredigend waren geweest: net als Pollywop was hij een vrouw in een mannenlichaam en wilde hij geen homosexuele man nen, maar puur heterosexuele die echt voor de vrouw gingen met hun lul als voornaamste richtingaanwijzer in eros land.
Zijn doel in het leven was vanaf dat moment duidelijk: hij wilde de ombouw in. Operatie transforma tie. De Grote Operatie die zijn manlijkheid voor goed zou weg nemen. Hij had een lange weg te gaan. De poen ontbrak hem en daar zou hij eerst voor moeten zorgen want de zorgpolis voorzag niet in het befaamde abattoirwerk van ‘Een tik weg die Pik, een hak weg die zak’, om het eens even plastisch als simplistisch uit te drukken, want wij weten als lezer hoe gecompliceerd een geslachts veranderende operatie is alhoewel het tegenwoordig een fluitje van een cent is en elke brancard duwer met een pad vindersmes de operatie in zijn vrije tijd in de kelder uit kan voeren. Zo lang hij zich zelf maar niet in zijn vingers snijdt.

 


De eerste fase was dat hij drie jaar voor de buitenwereld als vrouw moest leven. Barry was net zeventien jaar oud maar door de angora wol geverfd als een roze meisjestruitje. Hij noemde zich Caroline en begon voortvarend aan een hormonenkuur om de befaamde vrouwelijke welvingen als een paar pronte tieten, een slank middeltje, ronde heupen en lekkere dikke billen te gaan ontwik kelen in no time, want meneer had haast met het vrouwtje uit te gaan hangen. Elke ochtend werd Caroline kotsmisselijk wakker maar een duidelijk begin van ontluikende borsten was al heel snel waarneembaar. Na een jaar hor monen therapie had hij de stevig borsten van een liftend meisje van zestien, langs de kant van de weg. Met de kostbare operatie in het vooruitzicht moest er een constante cash flow op gang komen dus Caroline kon kiezen vooreen leven als goedkope stoep hoer in Londen of het betere werk van The Prince And The Showgirl. Caroline koos om voor de hand liggend redenen het beschermde bestaan van showgirl. Het overtollige lich aamsdeel in het ondernavelse werd door een buddy weg gewerkt met krachtige kleef pleisters en bandages zodat aan het geile publiek Caroline een spiegelgladde gewelfde venus heuvel in het strakke slipje kon tonen, waar menigeen zijn hand op legde of een tienpondsbiljet onder het jarretelbandje schoof. Al heel snel kon hij zich ook topless ver tonen. Binnen een twee jaar had hij al een paar D cuppers die een uit de kluiten gewassen volwassen vrouw van vijfentwintig niet zouden mis staan, waar hij niet wei nig trots op was.

Na een jaar bezocht Barry in een zwierig rokje waaronder dameslingerie weer eens het ouderlijk huis in de verwachting met open armen ontvangen te worden. Hij eist dat zijn familieleden hem niet langer Barry noemden maar Caroline. Carolien, lat mij je poesje eens zien was er nog niet bij want Barry was van onderen nog gewoon man alhoewel de hormonen kuur hem impotent hadden ge maakt en hij zijn slurfje alleen nog gebruikte om uit te pissen.
De ouders smeten eerst al het servies aan diggelen, trapten daarna de tafels om, haal den de stalen honkbalknuppels uit het vet, sloegen de spiegels aan diggelen, dreigden met moord en doodslag en schreeuwden door het huis: “What the hell are you do ing with your life, Barry? This nonsense has got to stop immediately or I will call the cops, Barry! You’re a son of the devil! Don’t ya know there is a lull in each man’s life? Where is your lull, Barry? What do you want of us, Barry? Money? Well, money can’t buy me love, my love!”
Na deze verbale uitbarsting ontmoet Barry verder alleen maar medeleven van zijn weinig ontwikkel de familieleden en wordt Barry als dochter geaccepteerd, een periode die een verzoening tot stand brengt met het hele dorp, want iedereen beseft dat ze wereldberoemd kunnen worden als de ope ratie van Bar ry geslaagd is en hij de ster van het witte doek gaat worden.
Caroline had de steun van familieleden hard nodig want het pad van en ex-homosexuele showgirl in de ombouw op weg naar het ware transsexuele leven gaat ook voor een show girl bepaald niet over rozen zonder doornen. Haar onophoudelijke jacht naar het Grote Geld voert haar naar Parijs, de stad van de tegennatuurlijke zonde, Rome en zelfs naar Koeweit, kiele kiele Koeweit, kiele, kiele hopsasa.
In Rome wist hij veel geld te verdienen als striptease danseres. Een wel heel opmerkelijk staaltje van travestie voor en nog niet geopereerde vent, maar het lukte Barry met veel kunst en vliegwerk omdat in het streng katholieke Italie het slipje aan dient te blijven bij travestie en striptease shows.
Eenmaal knapte de reetveter van het minieme slipje in het spotlight maar razend snel wist de ge wiekste Caroline de eindjes weer heupwiegend aan elkaar te knopen en het geslachtsdeel binnen de perken te houden, zodat zijn Grote Geheim bewaard bleef voor het opgehitste manlijke publiek dat met een paal van hier tot Tokyo het tafereeltje aan had gezien en op het punt stond brullend van geilheid zich op de reine showgirl te werpen om haar beter te leren kennen.
Ondertussen was het met het seksjuwelen leven van Caroline droevig gesteld. De talloze vaak bemiddelde mannen met onstuitbare neukdrang en andere amoureuze aandriften moest zij om voorlopig nog ongewenste intimiteiten op de werkvloer te vermijden, voorlopig in de wachtstand zetten. Totdat het geheiligde moment van het Grote offer van lul en ballen eindelijk daar was: de operatie die hem/haar eindelijk in een goed ogende nep- en namaakvrouw zou veranderen.
In het boek wordt de ingreep tot in de kleinste, meest bloederige details uit geschreven anders zou het maar een dun flutboekje zijn geweest die biografie van Barry en vooral de pijn wordt in niet mis te verstane bewoordingen op masochistische wijze bejubeld. Het eerste bezoek aan het toilet om uit de pas verworven, ingekorte pisbuis te gaan zitten wateren was geen vrolijk moment. Het dier lijke gebrul van Barry, pardon Caroline, was in het hele ziekenhuis te horen totdat zij zittend op de plee als in barensweeën plat gespo ten werd en terug gesleept naar haar brits als een lappenpop.
Maar zoals het in een soap en een Hollywoodfilm ook altijd gaat; uiteindelijk is het eind goed, al goed.
Na enkele chirurgische extra ingrepen in de schaamlippen om uit de rosbieflappen een design kutje te modelleren met het mes en bijschaven van de tieten was Caroline geheel toegerust voor een glanzende carriere aan het wazige firmament van de modellenwereld; zij werd fotomodel en met succes! Onder de naam Tula (Toela met je hete hoela, was al snel haar bijnaam) bracht zij het via pagina drie van The Sun zelfs tot televisieshows en daarna tot een rol in de James Bond film “For your eyes only”.
Het beruchte roddelblad “News of the world” kwam achter het geheim van Caroline en kon digde in kapitalen aan ‘JAMES BOND GIRL WAS A BOY’ .
Tula zou Tula niet geweest zijn als zij niet onmiddellijk daarop in haakte met haar eerste autobiogra fische boek “Tula-I am a Hula Hula Hoop Woman”, waarin zij haar verleden volledig openbaarde aan het grote publiek dat er van smulde . Het gaf haar genoeg guts om door te gaan als verleidelijke vrouw, een rol die zij u eenmaal op zich had genomen en de mannen in vuur deed ontbranden. Elke echte man wil met een omgebouwde boy om aan zijn verdrongen homoseksjuwaliteit tegemoet te komen. Zij kreeg een hartstochtelijke affaire met een heet gebakerde Italiaanse graaf, die in haar vrleden als man gen enkel probleem zag om met haar te huwen. Op zijn aandringen begon zij een juridische procedure voor het recht van transseksjuwelen met het eigen oorspronkelijk geslacht te trouwen. Volgens de Engelse puriteinse wet bleef Caroline een man ook al had zij zichzelf rigoureus in de ombouw gegooid op de wankele steiger des transeksjuwelen levens, maar nog voor de juri dische haarkloverij was beeindigd strandde de liefdes verhouding op verschil van mening of de kerst dagen met een kalkoen, een kip of een derde bedpartner moest worden door gebracht. Het schik kingsvoorstel van Caroline om alle drie opties aan te voldoen werd door de parmantige graaf letter lijk van de tafel geveegd, waarbij heel wat kostbaar, eeuwenoud vaatwerk sneuvelde.
Niet lang daarna ontmoette Caroline een Joodse zakenman Elias Fattal. Hij wist niets van haar verle den als man en Caroline liet het maar zo. Pas toen hij haar enkele jaren later ten huwelijk vroeg besloot de eerlijke Caroline hem in te lichten.
“Gossie, daar heb ik nooit iets van gemerkt als ik je neukte!” was de verbaasde reactie van de business man die zich niet liet kennen en zijn aanzoek met dubbele stootkracht geknield voor haar handhaafde.
De aanpassing van het geboortecertificaat bleek een probleem, maar een nog groter obstakel werd ge vormd door de Joods orthodoxe familie Fattal te Monte Carlo, met aan het hoofd de dictatoriale schoonmoeder, een gezette, schreeuwerige Jiddisch Momme, die geen Goj in haar omgeving duld de, dus sloot Caroline zich tegen wil en dank aan bij de Joodse religie, waarbij zij het voordeel had niet besneden te hoeven worden daar bij haar de hele handel al was weg genomen tot haar grote opluchting. En zo werd de zeemzoete romance in het vorjaar van 1989 tussen de schatrijke, ortho dox-Joodse zakenman en de gewezen slagersknecht uit Norfolk geratificeerd en het liefdespaar in de echt verbon den volgens de Joodse traditie. Mevrouw Fattal had alle registers open getrokken, aan geld was geen gebrek, zelfs de Saatchi’s behoorden tot de eregasten en voortdurend was Caroline zelf het absolute stralende middelpun van de pompeuze gebeurtenis, ondanks dat zij door het verlies van haar manlijke geslachtsdelen zelf nooit meer een punt zou kunnen zetten. Ze was gelukkig tot ze na afloop van de festiviteiten de zondags bladen onder ogen kreeg met sensatio nele koppen als ‘SEX CHANGE PAGE THREE GIRL WEDS’.
Schoonmamma werd razend, verscheurde haar kleren en strooide as op haar hoofd, zat dagen lang naakt buiten op een afvalhoop in de stromende regen en Elias Fattal werd op het matje geroepen door schoonmama ie te ker ging als en helse furie. Vervolgens liet zoonlief het huwelijk annuleren, omdat hij zogenaam van niets had geweten en er in getrapt was bij een goedkope, doortrapte transseksjuwelen stoephoer, zoals hij zijn voor malige liefdespartner ronduit betitelde in de pers.
Kort daarop deed het Europese hof in Straatsburg uitspraak in de zaak die Caroline zeven jaar eerder had aangespannen voor de rechten van transeksjuwelen in het algemeen en die van Caroline in het bijzonder want het ging niet alleen om 'Ik ben Carolien, wil je mijn poesje zien!" .
Haar boek “My Story” is echter in de eerste plaats in feite een tranen trekkend pamflet van de bo venste plank en doortrokken met de mededeling: ”Hij wist het toen hij mij trouwde, die motherfuck in’ son of a bitch”.
Het maakt haar levensverhaal niet minder boeiend. Het boek is goed geschreven, geestig en vooral opnhartig waar het geen enkle detail van haar opwindende liefdsleven schuwt. Ieder lezer van de biografie van Caroline zal de Joodse Elias Fattal’s evaluatie van Caro line moeten beamen met: “She’s certainly got Brains and Balls!”


 



Reageer op dit verhaal!

Je moet helaas ingelogd zijn om te kunnen reageren.