Gegevens:

Categorie:
Autobiografisch
Geplaatst:
10 juni 2015, om 17:51 uur
Bekeken:
332 keer
Aantal reacties:
0
Aantal downloads:
168 [ download ]

Score: 0

(0 stemmen)

Log-in om ook uw mening te geven!




Share |

"Holly zegt dat iedere man een bustehouder zou moeten aantrekken!"


Holly zegt dat iedere man zo snel mogelijk een bustehouder zou moeten aantrek ken in het kader van de anti diskriminatie wet op de gelijke behandeling van man en vrouw, maar moet het een Magic Bra,Wonder Bra of Ultimo Bra zijn, ge-vormd uit zogenaamde ‘zelf denkende stoffen’ of mag het ook een gewone Hema of Hunckemöller Lexis bustehouder zijn?

In elk geval zijn er nu eindelijk zelf doelzoekende slimme beha’s op de markt.

De Nederlandse vrouw geeft het minst geld uit aan nieuw ondergoed en het valt te hopen dat de mannen met behadrang of een lingerie hobby dat slechte voorbeeld niet gaan volgen!

Zelfs de Belgies madammen besteden 375 gulden per jaar aan lingerie en dat is nog altijd het dubbele van de Nederlanders! ‘

Sinds vorig jaar koopt de Nederlandse vrouw twee behas per jaar en dat mag een mijlpaal in de geschiedenis van de beha omzet genoemd worden.

Tot vorig jaar kwam men niet verder dan een beha per jaar en dat is toch echt te weinig, dan stijgt de beha zuurgraad ook tot ongekende hoogte en kun je binnen een paar maanden een bustehouder weg gooien want die verteert dan gewoon waar je bij staat.

Hij rot gewoon van je tieten af! Momenteel ligt de beha om zet op een kleine 170 miljoen gulden per jaar tegen 153 miljoen gulden vorig jaar. De vrouwtjes en mannetjes worden dus steeds behabewuster.

Zelfs in Leeuwarden kan een man als Fred van der Wal (levenskunstenaar) met een behahobby (levenskunst) in de Jacobsstraat bij die exlusieve lingeriewinkel waar ze zulke pikante modelletjes altijd in de etalage hebben zelfstandig een bustehouder kopen en passen.

Het zal tijd worden ook, zeg!

Naar alle waarschijnlijkheid zal de beha omzet explosief gaan stijgen want we staan met zijn allen aan de vooravond van spektakulaire veranderingen op beha-gebied.

We moeten toegeven:er is de laatste honderd jaar op het beha veld niet veel ver-anderd wat het basisprincipe van het tuig- en hijswerk betreft.

De beugelbeha is met 65 procent nog steeds populair op de behamarkt, daar kon zelfs Wonderbra niks aan veranderen.

Dat de borsten tot ongekende hoogte opstuwende model dat in 1995 dankzij een spektakulaire reklamekampanje met supermodel Eva Herzigova nieuw leven werd ingeblazen was in wezen niets anders dan het push up model van 35 jaar geleden waar Sara Lee Koffie Zetter BeHa Bedrijf mee op de markt was geko-men. Zo raadde ik Catharina S. mei 1967 in de kleedkamer van de lingerie af-deling van de Bijenkorf te Amsterdam aan een paar pikante opduwers te kopen maar zij vond dat ze te weinig had om op te duwen, waarop ik repliceerde met: waar een wil is, is een weg!

Dat werd bijna nog slaande ruzie in die paskamer, want Catharina was met haar ontvlambare temperament licht geraakt en snel op haar bevallige teentjes getrapt!

Ik geloof dat ze toen nog uit woede een bustehouder over mijn kop heeft getrok-ken en daarna de paskamer uitgeschopt met haar naaldhakken zodat de bedrijfs-recherche er bij moest komen om het op te lossen.

Het werd een hele rel. De Telegraaf wilde er over schrijven.

Een arrestatie dreigde zelfs! Het is met Catharina daarna nooit meer goed geko-men.

 

 



Reageer op dit verhaal!

Je moet helaas ingelogd zijn om te kunnen reageren.