Gegevens:

Categorie:
Autobiografisch
Geplaatst:
29 maart 2012, om 10:56 uur
Bekeken:
553 keer
Aantal reacties:
0
Aantal downloads:
226 [ download ]

Score: 0

(0 stemmen)

Log-in om ook uw mening te geven!




Share |

"En daarna ga ik gewoon als man naar de keuken...(deel 1)"


 

Het huwelijksleven was voor hem al lang niet meer wat het geweest is. Hij wilde decennia lang meer varaiatie op seksjuweel gebied: Zij niet. Voor haar was haar goede baan genoeg, een nieuwe auto, een groot huis, een flinke bank rekening. Het gaf haar macht over hem. En zijn lichaam en geest interesseerde haar niet. Zijn talenten kleineerde ze in gezelschap. Haar macht uit spelen in een seksjuwelen interaktie wilde of kon zij niet. Met liefde had hij zich aan haar onderworpen om lijden en genot op symbolische wij ze aan elkaar te koppelen in bondage. Aan de voeten van de Meesteres is het goed toeven…

Zijn echte mannen onderdanig? Vraagt menig moderne vrouw zich af in haar stoutste dromen. Macht en onmacht zijn in het moderne leven dankwij de emancipatie, voor goed van plaats verwisseld. Het is de vrouw die nu met volle teugen geniet van de macht die zij over de man heeft en niet zel den gaat zij gelaarsd en hanteert zij op poezenvoetjes de zweep om haar almacht over hem te onderstrepen. En hij laat het met liefde over zich heen komen.

Vilain de Loo haalt de woorden van Cora uit The postman always rings twice aan om haat standpunt toe te lichten: "All right then, come on'!" Het zijn Cora's enige woor den, onverschillig uitgesproken in de beruchte Keuken ta felscène.

Neuken in de keuken: er gaat niets boven die activiteit als de plaats waar de vrouw pas echt vrouw wordt volgens de conservatieven als zij tussen het piepers jassen ook nog gepakt wordt door haar hitsige minnaar. Niet alleen op de kuekentafel kan men het neuken in de keuklen beoefenen maar ook op het aanrecht als er een dubbele spoelbak aanwezig is en een afzuigkap. Beter mee verlegen dan om verlegen. Onderdehand kunt U de frituurpan aanzetten want na afloop gaat een frietje met een bal er in als Gods woord in een ouderling der vrijgemaakt gereformeerde zwarte kousen kerk en op art. 31 grondslag.

Frank scheurt haar in die film de kleren van haar lijf en negeert elk verzet, dat trouwens afwezig in omdat mevrouw er even veel zin in heeft - hij weet dat zij hem wil, zij weet dat hij haar wil. Jack Nicholson liet in zijn rol zien hoe het moet in het ware seksjuwelen leven tussen man en vrouw: de vrouw kan geen man weerstaan die zich als brute heerser op haar stortte. De verkrachter Jack Nicholson verbeeldt nog steeds de ultieme erotische droom van heel veel vrouwen. Net als bij Cora, een rol van Jessica Lange, zou wilde passie, vrij van etiese regels of burgermans fatsoen, als lava door haar heen stromen. Een man die The Postman always rings twice gezien heeft, weet wat hem te doen staat, aldus Vilain de Loo, die vileiner lijkt dan haar exotiese naam welluidend is.

Heeft zij gelijk? Ik weet het niet. Het is niet eenvoudig een vrouw te vinden die zich met liefde op gezette tijden laat domineren en met even veel enthousiasme ook de domi nante rol kan vervullen en haar minnaar aan randt. Het is slechts een kleine kans dat gevoelsgenoten elkaar toevallig treffen.

In de praktijk leverde deze dominante aanpak geen problemen op als de partners goed op elkaar zijn ingespeeld en een zelfde temperament en aanleg voor het bizarre bezitten. Vantevoren is het aan te raden de draagkracht van de tafel in de keuken eerst goed uit te testen alvorens men de onder danige partij er op dwingt en zich vervolgens daar boven op stort om een potje stevig te gaan bokken. Een kookeiland is mijns inziens geen ideale plaats, vooral niet als net de elektrische kookplaten hebben aangestaan kunt U van een koude kermis thuis komen en liggen de echtscheidings papieren morgen al in de bus en misschien is dat maar goed ook. We moeten het betere neuken in de keuken vooral niet verwisselen met folteringen uit de kerkers van de gestapo, want die werelden liggen hemels breed van elkaar af.

Niet in ieder huis tuin en keuken huishouden is een keuken tafel of aanrecht aanwezig die het gewicht van twee gelief den kan dragen, zonder door zijn hoeven te zakken. En heel wat vrouwen zullen niet gediend zijn van de directe aanpak van de duivelse Nicholson, die krijgt wat hij wil en meer schaamholtes heeft geopend dan menigeeen lief is. Mijn ex-vriendinnen reageerden door de jaren heen allemaal ave rechts op de Nicholson-aanpak, daarom zijn het ook ex-vrien dinnen. Het waren keurige meisjes, die zo saai waren dat er niets aan te onthouden viel. Ik ben ze allemaal vergeten. Hoe geheel anders de Grote Zoenvis, maar daarover in een volgende bijdrage meer.

Als ik geamuseerd vroeg waarom een ex-vriendin afstapte, legde zij uit dat ze alléén maar kon neuken als er vooraf uren lang stevig aan het sfeertje opbouwen was gewerkt, wat vooral moet bestaan uit eindeloze romantiese gefluisterde gesprekken bij kaarslicht, lieve woordjes in rozevingerige, snopereige oortjes het geheel overgoten door de zilv’ren maneschijn in een rozenprieel waar de geur van zon door stoofde warme rozen wed ijvert met de geur van haar eigen roos van vlees, overgoten met een mix van champagne en per zikenlikeur. Hmmmm…ik begin al weer zin te krijgen!

Alvorens de daad te verrichten eisten zij stuk voor stuk ook nog dat ik eerst een half fust roze champagne uit haar navel zou drinken en bij een guitaar een ode aan haar diepste vrouwelijkheid zou gaan brengen. Een zogenaamd kut lied dus. Dat zei ze tenminste. En daar ben ik me toen toch zo van geschrokken dat ik voor goed aan de slappe ging. Alleen knoflook hield me nog op de been, maar stinken dat ik deed, zei mijn lieve vrouwtje, die er trouwens allemaal niks van moet hebben. Terwijl ze ondertussen wel een steel se blik op de VHS banden van Nicholson wierp die in mijn boekenkast staan want ik ben een grote liefhebber van de acteursprestaties van Jack Nicholson.

 

Maar de times they are a changing, zong de Grote Bob Dylan al in The Silver Sixties en zo is het maar net. Als er vandaag de dag iemand op de keukentafel moet worden

ge worpen, geduwd, gekwakt of geneukt tegen het aanrecht op, dan doet de vrouw dat, die eindelijk het heft in handen heeft genomen en daar word ik toch zo blij van. Gotzijdank want het scheelt mij weer een hoop inleidend werk en time is money. Ik ben er vierkant voor dat de vrouw domineert en zal U zeggen waarom. Het heeft te maken met de bevrijding van de vrouw in de man. Ze verdienen het dubbel en dwars, die lieve schatten!

Ik sta zelf al decennia lang met liefde mijn traditionele pseudo macht en inhoudsloze verantwoordelijkheden aan de vrouw af die mij overheersen kan. Voor zover zij die al niet heeft opgeëist. In principe beken ik mij alleen tot de vrouw die het uitstekend vind als ik mijn nylons aan grodt, vast maak aan de jarrtelgordel, een spannend tangaslipje aan trek, mijn doorkijkbeha aan gordt, een zijden hemdje er over heen gooi, mijn glad geschoren, goe d ingeoliede, geparfumeerde mannenlijf tegen het hare vlij en de dingen over mij heen laat komen maar wel uitermate responsief ben en niet als een zak cement op apegapen lig al redenerend van Ik stond er bij en ik keek er naar. Nee, er wordt arbeids participatie in bed verlangd en terecht. Ik zing een toontje lager bij haar in bed maar blaas daarom niet hoog van de toren, want wat hangt er uit? Een gouden fluit!

 

"In al mijn vroegere relaties heb ik over me heen laten lopen alsof ik een kokosmat was," zegt Fred, kunstschilder, lingerie travestiet en sadomasochist van den beginne. "Toen dat voorbij was, dacht ik: dát is wat ike cht wil, maar ik moet wel een partner vinden die er ook zo over denkt. Nu zijn de rollen steeds omgedraaid, dan is de ene dominant, dan weer de andere. En tot beider tevredenheid, moet ik zeggen. Mijn huidige vriendin hoeft niet zo nodig het haantje uit te hangen, maar is ook geen doetje". Hij heeft het over een veelbelovende dame wier naam hij beloofd heeft niet meer te noemen in verband met exclusieve seksjuwelen activiteiten omdat de halfe Veluwe meekijkt . De twaalf jaar oudere kunstschilder vertegenwoordigt een nieuwe generatie volgzame mannen: een carrière interesseert hem nauwelijks, roem laat hem koud, voor succes is hij onge voelig en hij is opvallend toegewijd aan het belangrijk ste in zijn leven: zijn geliefde die schildert en schrijft.

"Wat zij zegt, gebeurt onvoorwaardelijk," stelt hij. "Daar heb ik geen problemen mee. Integendeel. Het levert me meer genot op dan ik ooit had kunnen bedenken. In mijn werk draag ik al genoeg verantwoordelijkheid. Thuis hoef ik niet meer. En zij heeft daardoor alle ruimte. Binnenkort laat ik me piercen, denk ik als ze toestemming geeft anders niet. Mag jij raden waar. En ik wil haar naam als tatoeage op mijn schouder, rozenblaadjes om mijn tepels omdat zij de Koningin der Rozen is en een grote S op elke bil."

Zijn toewijding kenmerkt zich door volgzaamheid, bewondering voor haar, om niet te zeggen onderdanigheid. Een doorgewinterde sadomasochist uit het VSSM sirkwie zou erover mee kunnen praten. En daar zijn er momenteel veel van in Nederland.Toen de traditionele kostwinner nog bestond, was de wereld eenvoudig. "Als mijnman zijn loon op tijd afgeeft, me niet slaat, niet drinkt, geen gelsachtsziekte mee naar huis neemt of lipstick on his collar waar Connie Francis over zong voor zij werd aangerand en ook niet drie keer op een dag vreemdgaat, dan is het een goede man en krijgt hij veel aardappelen en weinig groente, want daar houdt een man niet van", vond moeder. Die gouden tijden voor de suprematie van de man gingen voorbij. Wie in de jaren zeventig, na de sunami van de tweede feministische Golf, als moderne

man zijn deuntje mee wilde blazen in het orkest des levens, diende geheel andere kwaliteiten te bezitten. De vereiste eigenschappen van de ideale man werden door feministen met wetenschappelijke trefzekerheid gedefinieerd. Het gevolg liet gelukkig niet erg lang op zich wachten: de artistieke super softie zag het levenslicht. Fred van der Wal dus, die zich al sinds zijn zestiende kleedde in dameskleding en er niet tegen op zag zich door bronstige mannen in het bronsgroen eikenonderakkermaalshout naast de berm van de weg te laten op pikken of in een droge greppel zich liet bekennen.

Hij frequenteerde het Amsterdamse bisexuelencafé in de Kerkstraat waar alle belangrijke kwesties uit het leven als androgiene man besproken werden met gevoelsgenoten en menig man zijn verdriet lag uit te huilen op de schouder van zijn eveneens bisexuele vriendje. Het ging vooral over gevoelens, want dat was waar alles om draaide. Wie er anders over dacht, kon vertrekken naar de Mannen SM groep, die iedere man met onderdanige gevoelens een veilig gevoel gaf, zodat alles er alsnog uit kon komen en hij zijn vrouwelijke kanten in extremis en ad ultimo kon verkennen tussne de klamme lappen met een gevoelsgnoot.

Terwijl zijn geliefde met haar op de tanden voor Baas in eigen Buik op de barricaden in de Vondelstraat voor gelijke rechten vocht met een gebroken stoeptegel in haar groezelige knuist, paste hij

thuis op het huis, klopte, zoog, veegde, waste en las De Kerfstok, blad van de Verenigign Studiegroep Sado masochisme waar minder werd getsudeerd dan in ed rpaktijk gebracht en streek zorgvuldig de tuinbroeken van mevrouw de bazin in huis.

En in bed? "Wij zijn principieel tegen neuken," heette het .

"Dat is een vrouwonvriendelijke daad om zo maar je ranzige lul in een onbevlekte maagd te stompen,dat moest per decreet verboden worden".

Nee, urenlang aaien, kussen, likken, snuffelen en snuiven, knuffelen, dat was het voorschrift van de feministische brigade. En kwetsbaar durven opstellen, zodat de softie zakdoeken vol huilde bij films als de Trapp familie en Sissy.

 



Reageer op dit verhaal!

Je moet helaas ingelogd zijn om te kunnen reageren.