Gegevens:

Categorie:
Autobiografisch
Geplaatst:
6 maart 2012, om 17:37 uur
Bekeken:
469 keer
Aantal reacties:
0
Aantal downloads:
240 [ download ]

Score: -1

(1 stem)

Log-in om ook uw mening te geven!




Share |

"Porno, godslasterlijk & aanstootgevend? (deel 3)"


Porno, godslasterlijk & aanstootgevend? (deel 3)

 

Tiazinha, een andere oogverblindende sexueel bevrijde Braziliaanse kinky dame gooit hoge ogen bij Braziliaanse mannen en vrouwen die gevoelig zijn voor S.M.

Drie maanden geleden bezorgde zij met haar uitdagende naaktfotos in de Braziliaanse uitgave van Playboy het blad de hoogste oplagecijfers sinds aller tijden en sindsdien is haar foto in veelvoud regelmatig te zien op de cover van diverse bladen.

Zwart lederen veterkorsetten onder haar naam verkopen als de spreek woordelijke warme broodjes en iedereen heeft er weer helemaal zin in en gaat er keihard tegen aan.

Tiazinha S.M. masker tjes,-posters en –stickers zijn niet aan te slepen en immens populair bij de jeugd. Meestal is zij als een vervaarlijk ogende S.M. vamp gekleed in een strak leren korsetje,een andere keer in een miniem bad pak, een bikini en heeft haar veel belovende S.M. Zorro masker voor en haar volle wulpse billen waar tussen de strak aangespan nen leren reetveter prijkt nog veel belovender dan ooit naar de camera ge draaid.

De kijker moet zich indenken hoe hij met zijn gezicht zich diep ingraaft tussen haar zoet geparfumeerde verleidelijke lustbollen en billen!

Welke echte man zou dat nu niet willen?

Benen wijd voor de klassestrijd, lijkt het voornamste principe waardoor Tiazinha wordt gedreven!

De leerlingen vinden de kreatieve,wellustige Tiazinha,die zeer hoog scoort boven aan de ouwe rukkerslijst, helemaal van deze tijd, heel mooi, maar ook gevoelig.

Ze inspireert ze.

Voorts beweren de leerlingen veel beter te studeren als ze een afbeel ding van Tiazinha op hun schoolschriftjes hebben staan.

Het echte lesbiese leven is geheel anders dan de doorsnee heteroman verwacht? Zeker weten!

Leest U er maar eens het weinig boeiende, slaapverwekkende verslag van Erica Fischer er op na onder de titel “ Aimee en Jaguar “ en dat met Jaguar geen automerk wordt bedoeld doch een ondernemende dame die van dames houdt en daar nooit meer van af komt spreekt vanzelf.

Als U de lesbiese pianiste Pia(no) Beck aanschouwt in stories in het roddelblad Prive of Story heeft u al lang zum kotzen gegeten en gedronk en wat de aantrekkelijkheden van de lesbiese sien betreft.

 

Wanneer hoorde U voor het eerst die afgezaagde lagere vijftiger jaren schoolverhalen van k*t plus l*l is neuken?

 

Dat heb ik al gehoord in de tweede klas toen ik door mijn vader ge dwongen van de van Loonschool naar de Nicolaas Maesschool moest omdat deze laatste school proletaries was,met andere woorden de klassen werden bevolkt met een zootje gederailleerd uitschot en achterbaks schorum uit de Amsterdamse achterbuurten, in de vijftiger jaren ten minste.

Die school schijnt later een update te zijn ondergaan, maar al het openbaar onderwijs staat in een socialisties kader dus erg veel verande ringen zullen er wel niet zijn doorgevoerd. Misschien dat er nu nog wat meer roze flikkers les geven die openlijk voor hun afwijking reklame mogen maken tegen over kinderen van 7 – 12 jaar, dat mag allemaal bij wetsverordening.

De ouders zullen wel denken:zo lang ze hun roze l*l maar niet uit de gulp van hun roze spijker broek halen!

Toen ik die woorden k*t,l*l en neuken hoorde heb ik daar als goed oppassende leerling onmiddellijk melding van gemaakt bij mijn oma, die er alleen maar kakelend om moest lachen. Ik vond het vieze jongens die niet deugden met die smerige woorden en ik dacht:dat hoort gewoon niet bij mij, daar moet ik niets mee te maken willen hebben.

Er ging een verhaal in de derde klas van de lagere school dat er maar een echte hoer in Amsterdam was en dat zou Miss Lola uit de Stoof steeg zijn. Die Miss Lola kreeg mythologiese proporties.

Ik dacht naar aanleiding van de verhalen dat ze wel meer dan twee meter groot moest zijn met enorme tieten!

Verder moest ik van mijn grootouders lid worden van Famos, de federatie van Amsterdamse middelbare scholieren, dat vonden ze sjiek staan om de een of andere reden. Ik ben een keer naar een film ge weest die ze organiseerden. Ten thousand fingers heette die rolprent en ik vond het wel spannend.

En ik was in 1955 lid van de FAMOS tafeltennis vereniging. Ik heb daar in de kompetitie mee gespeeld. Bert Onnes kwam daar als internationale beroemdheid nog wel eens langs. Ik had als eerste op die club een tafel tennisbatje met sponsrubber, dan was je gewoon bijna onverslaanbaar doordat je een enorme spin en andere effekten bij het serveren aan de bal kon geven waar ze niet van terug hadden, totdat iedereen met spons rubber speelde.

Bij ons thuis mocht ik nooit klasse avonden houden of feestjes dus ik werd van de weeromstuit ook niet op feestjes gevraagd.

Ik ben mijn hele schooltijd nooit op een feestje gevraagd. Je hebt op school bepaalde kinderen die altijd het pispaaltje waren, maar dat over kwam mij niet. Ik sloeg er al snel boven op als ze mij te na kwamen,dan blijven ze bij nader inzien wel bij je uit de buurt.

 

In de eerste klas van het Christelijk Lyceum te Amsterdam zat een Chinees Indonesies meisje met van die kleine spitse, overzeese punttietjes, Loes H., daar was ik wel door gefascineerd, daar heb ik een paar jaar later (1958) nog een keer een brief van gekregen toen ik in Heemstede woonde, maar ik was veel te bleu om er op te reageren en veel later in Friesland in de jaren tachtig nog een paar brieven van haar verlucht met kleur potloodtekeningen van vlinders.

Dat vond ik wel aandoenlijk, vooral omdat zij eigenlijk de enige vrouw is geweest die buiten mijn echtgenote enige aandacht aan mij schonk, maar tot een weerzien is het toch nooit gekomen, daar was wederzijds weinig behoefte aan.Ik hoorde dat ze golf speelde in Laren of Naarden en dat vind ik niet zo’n aanbeveling om daar mee mij te encanailleren, dat vind ik echt een ouwe wijven sport.

Ik heb ook nooit erg veel belangstelling gehad van het vrouwelijke geslacht in de artistieke sien. Ze waren gewoon niet geïnteresseerd, misschien ook wel omdat ik nooit van die tiepiese artistiekerige opschep persverhalen er op na hield, dus liet ik het er maar bij zitten.

Ik heb maar twee keer een kort durende buitenechtelijke verhouding gehad en dat is voor een beeldende kunstenaar pea nuts, dat telt niet!Eén ei is geen ei,twee ei is een half ei en drie ei is…Er zijn wel vrouwen in het verleden geweest waar ik mee naar bed had gewild of eventueel een verhouding mee aan had willen knopen,o.a. een asblonde Amster damse galeriehoudster in de zeventiger jaren, maar ik weet wel zeker dat zij wel enige belangstelling in die richting had en om eenzijdige initiatieven in die richting te ontplooien,die misschien toch op niets uit lo pen.

Nou, nee, daar had ik niet zo’n zin in!Ik wil altijd van tevoren graag weten waar ik aan toe ben met de medemensch van de vrouwelijke kunnne en wat voor perspektieven één en ander heeft.

 

U heeft merkwaardig genoeg voor een heterosexuele kunstenaar nooit veel interesse getoond voor het schilderen van vrouwelijke naakten?

 

Ik vind het schilderen van naakten een excuus Truus voor de gebruike lijke broeierige geilheid van de doorsnee beeldend kunstenaar met l*lbroei. Ik vind dat geen oplossing.Ik houd gewoon niet van naakten en al helmaal niet van die 17 e eeuwse vrouwenlijven zonder schaamhaar. Geschoren schaamtes hebben mij ook nooit iets gezegd!

Een schilder die zo nodig moet naakt schilderen om zijn geilheid kwijt te raken kan dan beter een potje gaan zitten masturberen in de volle badkuip met zijn l*l in een nat washandje waar een stukje zeep in zit ter ontsmetting en een paarse dildo in zijn reet of zijn vriendin (Temporarily, just like Achilles.Zie:Blonde on Blonde.B.Dylan,1965) eens duchtig ter hand nemen als eroties tussen doortje,voorafje of toetje.

Simpele, weinig kieskeurige hetero- of biseksuele kunstenaars reageren fysiologies helaas unaniem op een naakte man of vrouw en daar zou ik om misverstanden te voorkomen toch het bekende spreek woord nog eens bij willen aanhalen:als de pik staat, zakt het verstand in de kloten en ligt een retour naar de lullensmid al in het vooronder klaar!

Wat schieten we daar kunsthistories gezien nou mee op,behalve de huid arts die weer een konsult kan uit schrijven? Voor mij is naaktheid niet een wenselijke faktor van de sexuele piekervaring. Integendeel! Ik lag niet voor niets met de Karin,textiel restauratie medewerkster van het Rijksmuseum in 1988 in haar bed dat in de slaapkamer van haar woning in Amsterdam Watergraafsmeer stond terwijl zij gekleed was in laarzen, tangaslipje,jarretelgordel, nylons,bustehouder en een korte onderjurk, die met één geroutineerde handbeweging was op te schorten,zodat al het lekkers in een oogopslag bereikbaar was.

Dat was het ware sexuele leven waar wij naar streven!

Een goed geklede,uitdagende sexueel ontvankelijke vrouw met glad geschoren benen en oksels vind ik veel opwindender in eroties opzicht dan zo’n blote berin van stopverf met de kleur van kwark.

De mens blijft zonder kleding toch een kale aap!

Wat een ijzersterke visie op vrouwelijke naakten van de artistieke zeef drukker Hans Jansen,die in de zeventiger jaren altijd tegen mij zei:”Die waiven!Het komt allemaal op hetzelfde neer,twee tieten en een k*t en de rest kun je over het hoofd zien!”

 

Wat is in Uw opvattingen dan wel eroties?

 

Boeken,muziek en film bijvoorbeeld,naar bed gaan met een stevige vrouw met grote tieten,bepaalde schilderijen,maar ik vind dat in de Hortus Botanicus te Amsterdam ook heel uitdagende geile planten staan.Ze zien er zo zintuiglijk,sensueel en direkt uit,bijna onbeschaamd in hun vormgeving,de vorm en allemaal afgeleid van de sexuele organen.Wat wil een kijker nog meer?

 

 



Reageer op dit verhaal!

Je moet helaas ingelogd zijn om te kunnen reageren.