Gegevens:

Categorie:
Autobiografisch
Geplaatst:
11 oktober 2011, om 19:16 uur
Bekeken:
644 keer
Aantal reacties:
0
Aantal downloads:
234 [ download ]

Score: 0

(0 stemmen)

Log-in om ook uw mening te geven!




Share |

"Een leven als voetenbank of bijzet tafel ...(deel 4)"


Een leven als voetenbank of bijzet tafel is voor mij ideaal (deel 4)

 

OPHOCKEN ZONDER SOKKEN OF GROTE BROKKEN

 

Advertentie:

 

Prachtige zwarte leren relaxfauteuil met hocker (voetenbank) ..WILT U OOK MIJN HOCKER ZIJN? LAAT U DAN OPHOCKEN VOOR EEN VRIENDENPRIJS!

 

SYMBOOL FUNCTIE VOET. FREUD REVISITED!

 

 Een ieder zijn meug! Het is opvallend dat de masochistiese fetisjist een pijn ervaart als een volwassen vrouw op haar hoge hakken over zijn naakte lichaam schrijdt als een wre de, trotse koningin uit het geheimzinnige sprookjesachtig koninkrijk van lust en pijn. De sexuele extase kompenseert alle pijn. Het zelfde ervaart een Hindufakir op zijn spijker bed. Ook hij ervaart dankzij een langdurige yoga training een mystieke extase, maar loopt daarbij geen pijn of verwondingen op. Zoals al eerder beweerd;de sexuele kon nektie in het pijn-lust kompleks is evident en eeuwen oud.

Als de geest en de ziel totaal gefocust zijn op genot is er geen ruimte voor pijn.

Een in de Freudiaanse analyse getrainde sexuoloog zegt:”De voet is het symbool van de vagina en het trappen op de geslachts delen door de vrouw is een substituut voor de coitus. De sexuele gemeenschap vindt symbolies plaats per pedum (door de voet). Deze ontdekkingen werpen een geheel nieuw licht op de menselijk gang en geven daar een nieuwe en symboliese,lichtvoetige charme aan.”

 

U bent zelf geen voet- of schoenfetisjist maar heeft wel eens om uw echtgenote te gerie ven tijdens een eroties samenzijn haar voeten gelikt en op haar tenen gezogen in de tachtiger jaren? 

 

Het was 1986. Dertien jaar geleden. Ik vind dat heel normaal en heb geen enkel bezwaar tegen welke sexuele praktijk dan ook tussen twee geliefden of sexuele partners. Integendeel! Als ik zie dat mijn partner iets sexueel opwindt heb ik daar geen enkele moeite mee en zal ik dat alleen maar stimu leren.

U kent mijn slogan: “ I’m in heaven om te beffen” en ook oraal anaal contact ga ik niet uit de weg als de dame in kwestie er om vraagt. Overigens vond ik het niet onplez ierig om een paar schoon gewassen voeten te likken en te kussen, maar een echte opgeiler is het niet voor mij.

Mijn motto is dat een mens alles moet onderzoeken en het goede behouden.In dat laatste geval is het voor herhaling vatbaar. Die tachtiger jaren waren voor ons beiden in sexueel opzicht toch al een heel wilde tijd waarin sprake was van sappige buiten echtelijke kontakten, overvloeiende van melk en honing,bij de vleet waar ik verder liever niet op in wil gaan,want het zou U maar op vreemde gedachten brengen en daar zijn wij helemaal niet van gediend. Zoals U al lang weet heeft U met een uiterst discreet man te maken!En verder;terug naar de hoge hak en al haar verleidelijke aanlokkelijke charmes. Onder ons gezegd;haar voeten en tenen zijn niet de enige erogene zones die ik heb gelikt,neemt U dat maar van mij aan,maar dat is toch heel gewoon in artistieke gezinnen?Toch ben ik niet de bef koning van Oldeboorn, neemt U dat maar van mij aan! Psychiaters zeggen dat het zuigen van een man op de grote teen van een vrouw symbolies staat voor de wens van de man op een lul te zuigen en dat de man uit onderbewuste schuldgevoelens ten aanzien van zijn homosexuele inclinatie dan maar de grote teen van een vrouw neemt.Zulke latente homo sexuele wensen zullen altijd vroeg of laat leiden tot fellatio in extenso en ad ultimo.Geen probleem, dunkt mij! Enige jaren geleden draaide er een film van 30 minuten onder de titel “Foot Lovers Orgy” in besloten kring in een exclusieve club. De eigenaar van de film was zelf een voet- en schoen fetisjist. Ik herinner mij dat er 5 mannen en 5 vrouwen in die film speelden.De mannen waren allen fetisjisten en de vrouwen de initiatiefneemsters die veel ervaring hadden met hun klanten.De voeten van de vrouwen waren buitengewoon welgevormd en kosmeties zeer goed onderhouden.De mannen likten,streel den,kusten en knabbelden op de tenen en de voeten met een intense passie.De onkonventionele vrouw tjes speelden geen passieve rol maar gebruikten hun lieflijke voetjes om de stijve penissen van de man nen duchtig te stimuleren en bereikten zelf ook de toppen van orgastiese uitbarstingen die duidelijk zichtbaar waren voor de kijkers.Verschillende man nen masturbeerden openlijk en zonder enige terughoudendheid voor de vrolijk snorrende camera terwijl ze de voeten van hun meesteressen aanbaden en verwenden.In andere gevallen volgde op de voetaanbidding een woeste kopulatie die de vrouw en zich met wellust lieten wel gevallen.In een vol gende scene had een man alle vijf tenen van zijn ge liefde in zijn mond (van het tiepe breedbekkikker bananen overdwars) en kwam overduidelijk hevig klaar waar bij zijn springzaad in het rond vloog als of het niks kostte en ook de vrouw had zichtbaar een gelijktijdig orgasme. 

 

DE TRILOGIE BIZARRE

 

 De uitgever van de cassette met drie delen Bizarre zei in een interview dat slechts 30 % van de uitgave gericht is op schoen- en voetfetisjisten. De fotografie van het blad is trouwens erg slecht, maar het gaat om de intentie. Een slordige 70 % van de artikelen is besteed aan S.M. De hoge hak van de damesschoen heeft geen enkele funktie en is wellicht de grootste ontdekking sinds de uitvinding van het wiel. Ja, want ook bij de hooggehakte dames loopt alles op wieletjes. De hoge hak is eigenlijk zinloos en doel loos. Hij heeft funktie noch inhoud of enige zin. Het maakt staan en lopen tot een moei zame zaak. Toch is de hoge hak één van de sterkste afrodisiaca van alle eeuwen en aanleiding tot erotiese stimulatie van mannen en vrouwen. Daarom zijn mannen altijd weer geobsedeerd door high heeled ladies. De hoge hak is een fallies symbool, dat is wel heel duidelijk en vrouwen scheppen er een sadomasochisties plezier in om ze te dragen. Het sadomasochistiese aspekt is dat het dragen de draagster pijn en ongemak verschaft en de voyeur sexuele opwinding. De vrouw op hoge hakken heeft symbolies be zit genomen van de genitale macht en kracht van de man. Zij loopt niet op eieren maar op symboliese penissen in erektie en dat verschaft haar een groot genoegen. Het is in psycho-analytiese kringen algemeen bekend dat meisjes en vrouwen in geval van hoge sexuele nood de dunne hoge hakken gebruiken om te masturberen en zo de hak toch nog een praktiese funktie hiermee geven.

 Ik wil nog graag vermelden dat een psychotherapeuties behandeld feministiese dame geobsedeerd werd door een steeds weerkerende droom waarin zij op hoge hakken over penissen in erektie liep van mannen die naakt op de grond lagen.Zij had ge hoord van mannen die er genoegen in schiepen te fantaseren over het blootsvoets lopen over vrouwen borsten. (Valt tegen want het is ongeveer hetzelfde als aan het strand lopen over grote blauwe kwallen of griesmeel bibberpuddingen,zegt Fred van der Wal,die deze loopvorm de Waltzing Mathilda noemt,maar toch liever een goed boek leest,dan te vaak over ander vrouws borsten walst) De manlijke fantasie van het over andervrouws borsten lopen deed haar als feministe op marxisties-leninistiese feministiese lesbo grondslag uiteraard in grote woede ontsteken. Hoe moest zij die politiek links getinte woede kompenseren? Een protestbrief aan de koningin schrijven? Op straat gaan lopen met een protestlap of een sandwichboard?Een politiek partij oprichten van vrouwen die uitsluitend het doel hadden alle mannen al voor de geslachtsrijpe leeftijd te castreren?Nee,hoor!Helemaal niet! Ze schiep liever haar eigen fantasie als tegenhanger. Zij visualiseerde de hele dag velden vol met mannen die naakt op hun rug lagen in de grazige weiden met de erekties ten hemel geheven. Als zelf gekroonde heldin van de turbo-lesbo vrouwen beweging liep zij zelf in die fantasie de ganse dag stampvoetend over de stijve penissen op haar hoge hakken om de mannen definitief af te straffen. Haar grootste sadistiese plezier die een sterke sexuele opwinding bij haar veroorzaakte was het in haar dag droom krakende geluid van de brekende penissen en de wanhoops kreten van de op deze wijze gekastreerde mannen, die kronkelden en kreunden dat het een lieve lust was. Haar obsessie werd een steeds weerkerende erotiese nachtmerrie. Haar grootste probleem als penisbreekster was niet de repeterende droom maar de vele zware orgasmes die zij tijdens haar nachtelijke wensdromen onder ging.Iedere ochtend ontwaakte zij naast haar vriendin uitgeput en beroofd van alle energie door de orgas tiese dromen van die nacht. Zij was al snel niet meer in staat haar dagelijks kantoor werkzaam heden te verrichten en sexueel veel te uitgeput om haar minnares langer volledig en regelmatig sexueel te bevredigen. Deze verliet haar woning spoorslags en verhuisde naar een jonge lesbiese vrouw met minder problemen,die haar wel de aan dacht en de lichamelijke liefde gaf waar zij naar verlangde. Zij (dreambaby) was als geobsedeerde mannen haatster het slachtoffer geworden van haar alles over heersende woede en haat tegen het manlijke ge slacht. Eerst verloor zij haar werk dankzij haar ontuchtige gedachten,toen haar minnares en uit eindelijk haar huis en kwam om het leven toen zij als zwerfster zich voorover boog over een vullisbak om daar uit te eten toen twee misdadige jongeren haar met haar kop voorover in het vullisvat verkrachtten en daarna vermoordden. Het was ’t loon naar werken beweerde menig kerkganger en inherent aan haar mannenhaat die zich tegen haar zelf hadden gekeerd. De door haar zelf opge roepen demon had zich tegen haar gekeerd en werd haar ondergang. Bij een ander goed gedokumenteerd tragies geval keerde de falliese symbool honger van een vrouw zich tegen haar toen haar echtgenoot na de scheiding nog één keer tijdens haar afwezigheid haar slaapkamer binnen drong,de kast opende waar zij haar honderden paren schoenen als schoenfetisjiste bewaarde en lachend met een klauwhamer van elke schoen de hakken af sloeg en die in de open haard verbrandde terwijl hij achterover liggend op de bank een fles wiskey leeg dronk en naar een porno film keek. Door het verwijderen van de hoge hakken van de schoenen van zijn ex-vrouw,ontsexualiseerde hij haar onderbewust. Het was een symbolies kastratie ritueel. Zij was tot machteloos wezen gemaakt. Een geheel andere optie is dat deze man de schoenen voor haar kocht van zijn eigen geld en dat de verwijdering van de hakken een zelfkastratie ritueel was door het symbolies verwijderen van de penissen van de door hem gekochte schoenen. Psychiaters weten heel goed dat mannen die vrouwen op hoge hakken observeren latente of openlijke sadomasochisten zijn.

 

PSYCHOLOGY TODAY DOET BOEKJE OPEN

 

 Psycholoog Richard Green schreef al eens in “Psychology Today” waarin hij een studie publiceerde naar vrouwelijk gedrag van kleine jongetjes dat lin gerie,vrouwenkleding en hoog gehakte schoenen bij de jongetjes op heel vroege leeftijd al zeer populair waren.Het waren als kleuters al geboren kenners en travestietjes in de dop! De meeste jongens uit deze studie groeiden op tot travestieten,transsexuelen of homosexuelen.In ieder geval was de vroege fixatie van de jongens op hoge hakken en dameskleding een indikatie voor de sexuele identiteit op latere leeftijd. De hoge hak dateert van voor het christelijk tijd perk en is daarom misschien zo weinig populair in evangeliese en orthodox christelijke kring. Orthodoxe christenen zijn panies voor alles wat met openlijk gedemonstreerde sexualiteit of sensualiteit te maken heeft.Het was Catherine de Médicis,doch ter uit een Florentijnse familie, die in de 16-e eeuw de hoge hak lanceerde als een erotiese kruisraket. Toen zij naar Parijs ging om Henry II te huwen nam ze een paar schoenen met hoge hakken mee die ontworpen waar door een kundige Italiaanse am bachtsman. Al dus leek zij een stuk groter want zij was klein van stuk. Tijdens haar huwelijke en de re ceptie waren zij en haar hakken een sensatie! Plotseling was zij de meest sexy vrouw van het bal. In heel Europa werden de schoenmakers over stroomd met orders om schoenen met hoge hakken te maken. Het vereiste vele uren oefenen om op de hoge hakken uit de voeten te kunnen komen. Uren lange oefeningen in de slaap kamers van de modieuze dames waren de hoogste noodzaak. De hoge hakken zorgden voor een enorme erotiese dynamiek bij de draagsters. Het staan op de hakken veroor zaakte een ingetrokken maag en zorgde zo voor sterk geprononceerde borsten en het gaf een uitdagende swingende beweging aan de heupen en billen die op een lieflijke manier heen en weer wieg den tijdens het voort schrijden. Een vooruitziende bordeel houdster in New Orleans bestelde tientallen paren hooggehakte dameschoenen in Parijs en liet die haar meisjes van plezier aan trekken. De zaken gingen uitstekend en zij bereikte een piek in haar omzet. De meisjes verdubbelden hun tarieven maar konden aan de vraag nauwelijks voldoen.

 



Reageer op dit verhaal!

Je moet helaas ingelogd zijn om te kunnen reageren.