Gegevens:

Categorie:
Autobiografisch
Geplaatst:
18 april 2016, om 09:30 uur
Bekeken:
230 keer
Aantal reacties:
0
Aantal downloads:
142 [ download ]

Score: 0

(0 stemmen)

Log-in om ook uw mening te geven!




Share |

""Catherine M. speelde in op de behoefte van de aristokratie (2)""


"Catherine M. speelde in op de behoefte van de aristokratie (2)"


Hoe zou dat hebben gevoeld een zak goud op je tumtummetje?  Is daar de platte uitdrukking  een tummtummetje met een gouden randje van afkomstig?

 

De Satansaanbidders hadden veel goud nodig omdat babies zeer duur waren om als offerdieren aan Satan in te kopen, maar de sluwe La Voisin had een manier gevonden om er voor een koopje aan te komen omdat zij een tehuis voor ongehuwde moeders exploiteerde.

De ongehuwde moeder werd door haar opgenomen tegen de prijs van haar baby.

Meestal waren de zwangere straatkatjes zonder problemen bereid hun levende last af te staan aan de satansaanbidster. Slachtvee. Offerdieren voor de boze zoals in het Oude Testament in de Baäls aanbidding..

La Voisin bereikte haar grootste faam toen zij Madame de Montespan, de prachtige minnares van Lodewijk XIV als vaste klant kreeg en haar betrok in sataniese rituelen.

De favoriete hoer van de koning de Montespan kwam naar La Voisin om haar een offer af te smeken om de koning gunstig te stemmen.

Ze vreesde dat de eens zo gepassioneerde liefde van de koning voor haar aardig aan het tanen was daar de koning bij diverse gelegenheden impotent was gebleken in haar liefdesnestje.

La Voisin zag een uitstekende gelegenheid om haar groeiende kring van bewonderaars te imponeren met haar konnekties en groeiende macht als ze madame de Montespan kon overhalen om dienst te doen als levend altaar in de satanskerk.

De hele adel van Frankrijk zou in de rij staan voor haar liefdes kruiden en leven verlengende vloeistoffen.

De sataniste La Voisin stelde voor aan madame de Montespan dat zij als levend altaar zou dienen voor de satan en zij aarzelde geen ogenblik.

De satanstempel was gesitueerd in een onderaardse ruimte die gelegen was onder de kruidenwinkel van La Voisin.

De avond van het satansritueel was ruim bevolkt met sinistere figuren gekleed in lange soms kostbare gewaden, voorzien van een puntmuts met een paar gaten er in voor de ogen om onherkenbaar te zijn. De meest invloedrijke en rijkste mannen en vrouwen uit de de Franse adel waren aanwezig. Satansaanbidding, okkultisme, ritueel sexueel misbruik en sadomasochistische rituelen is de adel op het lijf geschreven.

 

Madam de Montespan maakt haar gewaad los en liep naar het zwarte altaar toe en iedereen zag dat zij zich totaal niet schaamde voor haar naaktheid.

Integendeel! Zij genoot er van haar naaktheid te laten zien, zoals wel meer exhibitionistiese mannen en vrouwen! Alsof zij niet anders gewend was ging zij op het altaar liggen en spreidde haar armen en benen wijd uiteen. 

”Beauregard,” dachten  die aanwezigen die en bloc villa schoonzicht hadden op de geslachtsdelen van de minnares van de koning.

Een koninklijk aanbod!

De aanwezige vrouwen die van vrouwen hielden werden wat draaierig van haar prachtige lichaam en onwillekeurig zochten vingers het eigen of andervrouws kruis.

Weer andere edellieden dachten bij zichzelf: ”Nou, nou! Die koning boft maar met haar, dan is het thuis toch maar behelpen!”

 

Het is bekend uit het boek ”De Sado Masochistiese Kronieken, Deel I ” door auteur Fred van der Wal, die zelf geen beroepsmatige bisexuele sadomasochistiese lingerietravestiet is, dat vele masochisten er van genieten als zij zo genaamde ”obscene” houdingen moeten aan nemen in opdracht van hun Meester of Meesteres, waar al of niet andere aanwezigen bij zijn. Ook een ons bekende artiest raakte sexueel gestimuleerd toen Meester T. hem 6 mei 1996 in zijn appartement te Amsterdam met uitzicht op een mooi wandelpark opdroeg zich in allerlei bizarre houdingen aan hem te presenteren. Hij had geen gevoelens van schaamte die middag toen hij onder handen van deze zeer ervaren Meester gedisciplineerd, bevredigd en gepijnigd werd. Hij wist tijdens die uren dat hij eindelijk zijn bestemming bereikt had. De volgedne dag zat hij wweer voor aan in de gerefromeerde kerk mee te galmen met pussalmen en gezangen en wierp een extra gift in de collectezak om zijn schuldgevoelens af te kopen.

 

Een tempeldienaar die in een zwarte jurk was gehuld plaatste in de handpalmen van Madame de Montespan een gouden kandelaar waarin een zwarte kaars en flikkerend licht op haar lichaam wierp. Een miskelk werd geplaatst in de holte van haar maag. Daarna positioneerde de dikbuige Abbé Guil borg zich naakt tussen de wijd gespreide dijen van het levende altaar. Deze priester kombineerde zijn publiek rol van Man Gods met zijn privé leven als satans aanbidder. Een kombinatie die vandaag de dag een gangbare praktijk is in de rooms katholieke kerk en wordt verzwegen door kardinalen van het rigide tiepe Simonis, maar ook door de Paus zelf en de toegewijde gelovigen of aanhangers van het neo fascistiese Opus Dei.

 



Reageer op dit verhaal!

Je moet helaas ingelogd zijn om te kunnen reageren.